teachermom8 Kızlar bebeğim 4 gün önce doğdu 4 gündür entübe Ciğerlerinde enfeksiyon var dendi sülfaktan verildi cevap alamadık. Bugün sevki yapıldı ve nitrik oksit tedavisine başlandı Bu süreci yaşayan var mı