Gizemcikkk Haftalık hamileyim mide yanması basladı. Resmen yemek borumda yanmayı hissediyorm . Ney iyi gelir? Ne yapmalıyım annelerim😓
Gamzenur1 Gizemcikkk 17+2 haftalığım bnde henüz başlamadı ama yakınlarımdan duyduğum kadarıyla doktorun vermış oldu ilaçtan başka bişey geçirmiyormuş güzelim bi doktoruna danış istersen ve mide yanması bebeğim saçının uzaması anlamına geliyormuş hep öyle der annem 🥰😅
nidosh Gizemcikkk 25ten sonra benim de yanmaya başladı 27yim daha kötü olursa ilaç isteyeceğim doktordan
Daisy0000 Gizemcikkk Bende 25 haftalığım ve resmen içim yanıyor ,geceleri özellikle.. Gaviscon çok iyi geliyor
Gizemcikkk Gamzenur1 başlamaz inşallah🙏🏻 ikinci gebeliğim oğlumda hiç olmamıştı. Gerçe sarışın kel bi bebekti😂 bu yanmaların sonu saçlı bir kız olur inşallahhh🙈
Gizemcikkk Ftm16 evet yanma yukarı doğru çıkıyor. Şimdi okudum rennie iyi geliyor dediler aldım bakalım iyi gelirse yazarım😓
Ummu1234 Ftm16 26 haftalığız bendede durum aynı az önce şurup içtim normalde dayanıyorum ama bazen imkansız🥹😂
cihaninannesi nidosh canım ben kontrole gittiğimde mide yanmaların başladı mı dedi henüz başlamadı dedim yine de doktor gaviscon advance 200 ml yazdı bana al bulunsun diye bende amaan sonra alırım dedim ve şaka gibi 4 gün sonra başladı 🤦🤦 gece yarıları özellikle çok çok yanıyor annem soğuk süt iç iyi gelir dedi ama bende çok az ekmek yiyorum bastırması için ekmek yiyince geçiyor benimki 🤷
muser24 29+1 haftalık hamileyim, uzun zamandır mide yanması yaşıyorum, doktorumun tavsiyesiyle aşırı yanma olduğunda ilaç kullanıyorum, onun dışında soğuk süt içiyorum, iyi geliyor
Elifs0456 26 haftalık gebeyim aynı durumdayım doktorum rennie duo verdi o anlık iyi geliyo evet ama tekrarliyo tabiki
tuba_4 Ne yaparsam yapıyım geçmiyor ilk kaldığım günden beri aynı artık son üç gün inşaallah bitecek☺️