68selda06 Zeyneparsln malesef tutamam son ayım belkide orucun içinde dograbilirim bide açlığa dayanamıyorum hiç
Pnr_KMRC1 Zeyneparsln doktora sormadım ama aşırı tansiyonum düşüyor tansiyon düşüklüğü olduğu için tutamıcam
Humeyraeslem1 Zeyneparsln Tutmayı çok istiyorum ama mide yanmam çok şiddetli korkuyorum ama deniycem inşallah Allah kolaylık verir
DnzTnr İlahiyat mezunu öğretmenim kimseye sormadım henüz ama kendimi gozlemledim kansızlık yüzünden riskli gebelik teşhisi kondu zaten çok halsiz ve baş dönmesi sorunu yaşıyorum o yüzden bu yıl hamilelik dolayısıyla kazaya bırakacağım
elaymoms DnzTnr bende de kansızlık ve tiroid hastalığı var. Düzenli ilaç kullanımında sanırım biraz zorlaşır bebeği de riske atarız değil mi . Tansiyonum da sürekli düşük, sürekli baş dönmesi göz kararması bilmiyorum 😭 vicdanım hiç rahat etmicek iki türlü de
Gamzenur1 Zeyneparsln 17+2 haftalık ilk gebeliğim çok şükür Berat kandili olmak üzeri 3 Kandil de de tutum kendimi denedim ve normalde mide bulantısı halsizlik olan ben oruç tutunca hamile olduğumu bile unuttum elhamdulillah inşAllah Ramazan da Rabbim yardım eder ve tutarım 🤰🥰
alimerve Gamzenur1 bende aynı şekilde biliyo musun normalde kocama doymuyorum ben sürekli midem kaziniyor diyodum kandilde iki gün denedim kendimi gayette tuttum ramaznda da tutabilirim diye düşünüyorum ama belli aylar coxugun tam gelişim ayları tam kilo alma ayları ya acaba ay olarak doktorum izin verir mi bilmiyorum ramazanda 4 4 buçuk aylık falan olucam
Deletedmom_1003 alimerve Gamzenur1 Zeyneparsln tamamen kişisel görüşüm kızlar bebeğe kıyamam. Saatlerce aç ve en çok size ihtiyacı var . Dayanabilsem bile tutmam diye düşünüyorum strese girerim
muser24 İlk hamileliğimde ramazanda 9. ayıma girmiştim, zaten bayramda da doğum yaptım, hiç tutmamistim. Şu anda 29+1 olduk, önümüzdeki hafta kontrole gittiğimde doktoruma sorucam
turkuaz_ Zeyneparsln şuanlık tutamıcam gibi görünüyor ama eğer iyi hissedersem o ayarlarda belki bir gün ara verip tutarım
El123 Zeyneparsln benm borcları vardı 4 taneısnn tuttum 2 kaldı allah ızın verırse persembe gunu tutcam ama normal sahura kalkıcam flan bakalm kendımı gozlemlıcem eger tutabılıyosam tutcam cnku bayrama 12 13 gun kala dogumum var suan 33+4üm doktora sordm allah gunah yazmasın ama suyun azalması sancı olur ondan tutma derm dedı ben bu persembe ramazanda tutar ıs gbı tutcam bakalm nasl oluyorm eger cok kotu olursam dedgı gbı sancm olursa flan tutmam ama olmazsam tutarım allahın ıznyle ben bı zararı olcgını dusunmuyorm ama Allah buyuk bakalm
Pnarvrl Zeyneparsln bugun tuttum aclik olarak zorlanmadim halsizlik vardi tabiki bebek de gayet hareketliydi ama benim 3 yasinda kizim var o olmasa cok daha kolay olurdu yatar uyurdum😀 Hafta sonlari esim varken tutmayi dusunuyorum hafta içi tutamicam
ipekbocegim Ben ramazan başında 8 haftalık olacağım insallah. Simdiye kadar hic bulantı halsizlik vs hicbir problem yaşamadım çok şükür. Bu yüzden de tutmayı cok istiyorum hafta olarak bebeğin gelişimini etkiler mi acaba 😔