elifcicek_07 Alınmalı mı? Alınmalıysa hangisi alınmalı? hem sezaryen hemde normal doğum da kullanılabilecek bir korse var mı? Sezaryen olursa korse giymek can yakar mı? ⬇️
Paramedik16 elifcicek_07 ben sezeryan oldum canım bence doğumdan sonra düşün belki gerek olmaz 70 ile doğurdum ikizlerimi 53 kiloyum şuan ne göbek kaldı ne de sarkma vücut yapına göre gerek olmayabilir benim doktorum senin korselik bişeyin yok boşuna alma dedi almadım bende
Nazlimom elifcicek_07 bence alın ben sezeryan dan sonra 12 kilo verdim ama göbeğim kaldi daha cok veriirm die takmamıştım göbeğim yoktu sonradan çıktı ayrıca dikişleri sıkı tutar ben elimle tutarak yürüyordum hiç aklıma gelmemişti korsa takmakta
Betulnnmz elifcicek_07 ilk gebeliğim sezaryen doğumdu korse kullandım owli markası şimdi 2. Bebiş gelecek nasipse yine aynısını kullanacağım.
elifcicek_07 Paramedik16 inşallah bende sen gibi olurum. Korkmuyorum ama önlemsiz de kalmak istemiyorum
elifcicek_07 Nazlimom teşekkür ederim eşimle konuştum benim için sorun değil ama sezaryen yerinde ufak bir sarkma kalıyormuş geçmesi zor olan bence doktora bi soralım dedi. Bir haftaya kontrolüm var sorup yinede bi araştıracağım
beyzzsenturkk elifcicek_07 ben markalı bişey almadım hamileyken pazardan fitilli tayt almıştım hamileyken cok giyemedim dar geldi şimdi onu giyiyorum hatta toparlayıcı iç çamaşırları da var onlar da kıyafet altında iyi oluyor alt göbegi topluyor ama tayt cok iyi oluyor korse bi bölgeyi topluyor ve oturup kalkarken sizi rahatsız eder
Smlaa Ben Ağustos da doğum yapicam adana sıcağında pek cesaret edemiyorum korseye falan ama almam da gerekiyk galiba zaten kilo sorunun var benim nasıl yapicam hiç bilmiyorum 😔
elifcicek_07 Smlaa doktora sorduktan sonra bende alacağım yaa dursun kullanmazsam durur yani. Çok kilolu değilim ama sezaryenden sonra kalıyormuş ya o göbek minicikte olsa korse yardımcı oluyormuş
1aysenurrr elifcicek_07 Aradığım başlıkk🥹Tayt mı korse mi daha işlevli gerçekten deneyimi olan var mı yaa?Bir de korse kullamak zararlı diyenler de var kafam çok karışıkk