Birşey sormak istiyorum kızlar benim 13+3 haftayim bugün ve ara ara karnıma şiddetli ağrı ve kramp giriyor normal mi sizce kanamam yok hemşirem düşük riski olabilir dedi çok korkuyorum doğru düzgün yürüyemiyorumda ağrıdan 🥺 ne yapmam lazım tavsiyeniz var mı 😔