Gamzenur1 Bebegiiimmmm evet çok kibar ve naif bir isim inci 🥰 bizimde nasipse haftaya cinsiyet belli olucak bende nedense hep kız isimleri bakıyorum
hulyaakgn34- mervenergiz hemde çokk zor gerçekten 😅 kızımın ismi mila şuan ikinci gebeliğim kız olsaydı ya Umay yada berra koyacaktım seçtiğiniz isimler çok güzel hangisi olursa olsun hepsi naif 🥰🌸 bende erkek ismi arayışındayım birtürlü net olamıyorum 😅
mervenergiz hulyaakgn34- eşim umay istiyor ben almila bakalım artık 🥰 mert ,kayra, kutay isimlerini seviyorum 🫶
Masalnesli Hamidek kızımın ismi masal Eğer buda kız olursa öykü Adel koyucagim İnşallah 16+3 olduk dün %70 yanılma payı var kız dedi 2 hafta sonra kontorlum var bakalım ne diyecekler