Sevcannbyrk Merhaba kızlar, ben 10+3 haftalığım belimden kalçaya dogru felaket Bi şekilde vuran ağrım var bazen yürümekte bile zorlanıyorum özellikle sağ tarafında. Adım atarken bile zorlanıyorum. Aranızda aynı durumu yaşayan var mı acaba 😔
Duygukoray Sevcannbyrk benim oluyordu ilk haftalarda sonra düzeldi son haftalarda daha kötü oldu sonra magnezyum verdi doktorum düzeldi şuan
Sevcannbyrk Duygukoray İnternetten vs bakıyorum erken doğum riski düşük falan yazıyor korkuyorum bende ister istemez iki hafta sonra doktor randevum var bakalım artık