merhaba kızlar. Perinatoloji doktorum bebek önde gittiği için midir nedir tam hafta lazım diyor ve ilk gittiğim hastanenin kayıtlarını istiyor. Yani diyor ki bana önceki erken haftalarındaki kayıtlar lazım. Nasıl alıcam diyorum, gidip isteyeceksin diyor ama ben o hastanede o doktorla sorun yaşadım ciddi şekilde. Asla gidip moralimi bozmak istemiyorum. Son adet tarihimden eminim ve tek birliktelikten oldu bebek, bu ise yarar mı? Bir de bu hastaneye 10. Haftada ölen ikiz bebeğim nedeniyle alttan muayene oldum, o çok detaylı bir ultrason değil mi onu belirtsem orda kaç hafta olduğum ise yaramaz mı? Veya nasıl bir bahane uydurabilirim? 37. Hafta muayenesine gideceğim sabah, şimdiden teşekkür ederim fikirleriniz için