Bel ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim sevk etiller özel hastaneye 3 cm açıklığım varmış onlar da yatış verdiler 1 gece yattım ciğer geliştirici ve doğumu durdurmak için geciktirici yaptı bugün tekrar kontrol etti hâlâ 3 cm açıklık var ilerlememiş ve doğum belirtisi olarak başka hiç bir şey yok ne Ağrı ne sancı ne su gelmesi ama doktor bu gece de kal yarın seni suniyle doğurtayım dedi olmadı sezeryan alırım dedi daha 32 +4 üz bende imza atarak çıktım hastaneden ne yapmalıydım bilmiyorum Siz olsanız hiç bir belirti yokken 32 hafta da doğurur muydunuz