5+5 haftalık hamileyim ayın 16 sında kontrol var 18 ise memlekte gitmek zorundayım uçakla gideceğim aacab sorun olur mu doktor yasakliyor mu bilginiz varmı ilk defa gideceğim için numarası da yok alırsam şimdi bilet yanar diye korkuyorum izin vermez de