Slm güzel analar dünde post açtım bakan olmadı perşembe günü idrar testi yaptım pozitif cikti. Cuma günü sağlık ocağına gittim yine pozitif cikti sonucum ise 14851.3 mIU/mI cikti ve ben çok heyecanlıyım 6 ağustos 2022 de çok şükür Bi oğlun oldu ama ben ikinci anne olmak istiyorum randevu aldim 13 marta daha Bi hafta var ce çok heyecanlıyım bide sigara icen Bi insanim sizce bu değere göre dis yada boş gebelik olma ihtimali var mı me olur bilen yazsın sizin değerler ne kadardı lütfen yazin