Bende 12 haftalık hamileyim hamilelik öncesi glıfor kullanıyordum aşırı yüksek değilmiş ama bebek büyüdükçe tabi sorun yaşar mıyım bilemedim .doktorum herhangi bi ilaç vs vermedi .sizin ne kdar gebeliğiniz .diyetisyene gitmeyi düşünüyorum takipli şekilde