Kimi doktor tutabilirsin diyormuş kimisi de tutmamalısın, beslenmelisin diyor bebeğin için.
Açıkçası tansiyon ilaçlarım olmasa bir denerdim ben çünkü çevremde arkadaşlarım hep tutmuştu ama ilaçlarımdan dolayı bu sene maalesef tutamayacağım..
Siz bünyenizi daha iyi bilirsiniz her zaman.
Çok istiyorsanız bir gün deneyip bakabilirsiniz diye düşünüyorum..