Yaprakbatgi benimde aynı günlerde açılmam aynıydı ve sancılarım vardı ben 9 gün sonra doğum yaptım 38+6 da doğurdum bebek kanala girmişti sizinki gibi ama kanalda ilerleyememişti doğum anına kadar ilerlemedi de kanalda çok hareketliydim hamileliğimin başından sonuna kadar çok yürüdüm açılma hızınıza bağlı bazıları çok çabuk açılıyor 1 günde 3-5 cm açılma yaşayanlar varmış benim öyle olmadı Allah kolaylık versin inşallah sağlıkla alın kucağınıza🤲🏻