Aybarsmom_ Gzo Sürekli yatıyorum. Çalışmamın uygun olmadığını söyledi doktorum. Kendini yormamaya dikkat et dedi
Aybarsmom_ Gzo hayır işten ayrıldım. İş yerim teklif etti çıkışımı vermeyi. Onun öncesinde raporluydum 1 ay kadar