Byznr91 eğer testin sonucunda olumsuz bir durum çıkarsa ve gebeliği sonlandırma düşüncesi var ise yaptırılabilir. Onun dışında hem insanın umudu kırılır hem de tüm hamilelik kötü geçer ben bu sebeplerden ötürü yaptırmıyorum. İyi olacağıma inanıp dua ediyorum. Sonuçta ne olursa da başımızın üstünde yeri var. İnşallah tüm bebişlerimiz sağlıkla doğar