Arkadaşlar bu testlerden sonra tekrar hızlı test yaptım o negatifti ama psikolojik midir bilmem normalden çok fazla göğüs ağrısı yaşıyorum.
Yarın regl günüm o yüzden kan testi olmadım erkendir diye ama bunlar da aklıma takıldı son negatif teste rağmen. Fikrinizi paylaşırsanız sevinirim 💕
