Kumral canim ben kullandim kalamadim megerse hormonda sikinti varmis adetimin 3 gunu kan verdim yuksek cikti bir tane hormonim ilac verdi doktor o ay esim gece calisiodu ovulasyonda ki koyu cizgiyi yakaladim iliski oldu ve uat uste iki kez hamile kaldim. Eger herhangi bir problem yoksa dogru gunu yakaladığında kalirsin.