Sevvl Selin_1 çoğu sigara içen anne doğurur doğurmaz başlar canım bu bi gerçek keşke olmasa ama oluyor ıste
Fatoscum Selin_1 üzülüyorum gerçekten,daha 7 günlük cennet kokuyor ama siz ona daha kötü bir koku sunuyorsunuz değmez güzel kardeşim ya değmez
Eemoom Selin_1 hepsi sütünüzden bebeğinize de geçiyor maalesef. Şu an bir sorun olmasa da ileriye dönük sorunlar olabilir. Yapmayın yazık
Eceecim Sevvl hamileykenki gösterilen hassasiyeti neden emzirirken göstermiyor içen anneler. Yargılamak için söylemiyorum aynı zararda değil mi? İçmiyor olduğum için anlamam mümkün değil o hissi ama hamileyken bırakabiliyorsam emzirirken de ağzıma sürmezdim sanırım. 😒
Paramedik16 Selin_1 ben içiyorum canım maalesef hamilelikte hiç içmedim ama oğluşları doğurunca (ikiz) başladım tekrar hiç içmemek tabi ki daha iyi
Sevvl Selin_1 ben ilk 1 ay içtim bıraktım sonra 4 ayda 1 hafta kadar içtim sonra 1 ay önce bşr hafta kadar içtim karman çorman 20 güne son doğurur doğurmaz içcem
Selin_1 cauuv1 bu gun cogalttim bende sitresten dolayi ve sutum azalmaya baslamis ayrica kizimda bu gun3 kere tikaninca cok korktum
beyzzsenturkk Selin_1 denedim ama icemedim bi duman alıp attım iğreniyorum istesem de içemiyorum artık
mucizebebegimmm beyzzsenturkk ay sen benim hayalimin :) tebrik ediyorum darısı başımıza, henüz doğum yapmadım ama artık zor dayanıyorum dört gözle doğum sonrasını bekliyorum en azından günde 2-3 tane de olsa diye.
muser24 Ben içmiyorum ama normalde sigara içmeyen kuzenim 7. ayında sigaraya aşerip içmeye başladım demişti, o dönemde kısa bir süreliğine olan bir şeymiş, sonra tekrar bırakmış. Şu anda kızı 2 yaşında, çok da sağlıklı maşallah
Dolphin16 Bende içiyorum hamileyken içmedim sadece son aylarda canım çekiyordu bi iki fırt çekiyordum 🤣doğurdum 1 sene hiç içmedim. Sonra yine başladım şimdi hamile kalmayı düşünüyorum ne zaman pozitif test görürüm o gün bırakırım 👍 diğer hamileliğindede öle yapmıştım sabah test yaptım gittim bi sigara içtim son olmuştu 😀
Paramedik16 Sevvl Sjsjsjs ay kendimi gördüm kız sezeryan oldum ilk yürüyüşü yaptım oğlanları gördüm hop ordan aşağı kahve sigara içmeye 😂 şimdi müptezel gibi içiyorum hamileyken hiç içmedim acısını çıkarıyorum
Sevvl Paramedik16 bende öyle yapıcam valla hastane çantasına dedim koy esıme karışan herkese de sende ellemıceksın çocuklarımı o zaman dıyorum çünkü herkes sogara içiyor 😂