ArvenMom Bensss düzenli artış görülmez sağlıklı gebelik için 2 katı artış beklenir yada en az %60 artış olması lazım sağlıklı gebelik denebilmesi için
monarosamommy Bensss hayır sağlıksız gebelik de beta düşer benim betam 48 den 17 ye düştü zaten yavaş ilerliyordu ben bir umut dedim 17 ye düşmüş şuan bende düşük yapıyorum
monarosamommy Bensss seni şimdik hatırladım canim benim postlarima yorumda yapmıştın inşallah iyi haber alırsın hakkında hayırlısı olsun
Bensss ArvenMom düzenli değil artışım şuanda ancak sağlıksız gebeliklerde beta değeri düşer diye okudum hep
Yaren09 Bensss belli bir değerden sonra artış oldukça yavaşlıyor. Benim ikinci gebeligimde o şekilde olmuştu bebek oluşmamıştı sadece kese oluştu. Kürtaj olmak durumunda kaldım fakat 2 ay sonra yine hamile kaldim şuan 24 haftalık.
Bensss Yaren09 bende yolksac da görüldü. O yüzden boş gebelik değildir dediler ancak sağlıksız olabilir demişlerdi. Sağlıksızlarda betanın düştüğünü okudum hep. Umarım ki sağlıkla kucağına alırsın bebeğini
Sahnedekimadam Bensss Tamam dış gebelik değil öyleyse, 7.haftada gördüm bende bebeği.. beta 49 binlerdeydi düşün 🙏🏼 Ne zaman gel dedi doktor?
Bensss Sahnedekimadam yarın gideceğim bugün test istememişti ama ben daha kesin konuşmak için yaptırdım yinede. Senin düştü sonra arttı yanlış anlamadıysam bir sorun yaratmadı ama dimi?
Bensss monarosamommy evet canım bugün tekrardan test yaptırdım artış olduğunu ancak yeterli olmadığını gördüm sormak istedim