Mti2209 Merhaba kızlar, doktorum phtyo diye bir marka önerdi ama biraz pahalı ve boyayanlar tutmadığını söylüyor . Doğuma doğru bir sefer kendi rengime boyamak istiyorum . Siz hangi markaları kullanıp memnun kaldınız ?
Behiye35 Vala benim de bir karış dip boyam geldi ama doktoruma sordum boyama dedi.ben de sağlık için boyamadan gireceğüm doğuma.hangi ebeye hangi hemşireye sorduysam da boyama dediler.
Mti2209 Behiye35 3 farklı doktora sordum ve 3. Aydan sonra bitkisel boyayla boyamamda bir sakınca olmadığını söylediler .
momyy__ Mti2209 genel olarak boya önerilmiyor bence gerek yok riske atmaya hatta emziren annelere bile önerilmiyor yazdığınız markayı hiç duymadım hem pahalı hem tutmuyor yazmişsiniz ne gerek var ozmn o kadar para vermeye
Mti2209 momyy__ 3 farklı doktora sordum ve 3. Aydan sonra bitkisel boyayla boyamamda bir sakınca olmadığını söylediler .