melikee16 Merhaba arkadaşlar. Size bir sorum olacak. Oğluma isim düşünüyoruz ilk isim belli kayınpederimin adı olacak. İbrahim. Yanına bende Tuna düşündüm. İbrahim Tuna güzel olmuş mu sizce bir türlü emin olamiyorum 🤷♀️🤔🤔 yardımcı olursanız sevinirim..
Ozlemdemir melikee16 İbrahim ismi bana çok kötü gelir normalde ama tuna ile birleşince kulağıma bı hoş geldi tuna çok hoş isim uyumlu olmuş ikisi.
melikee16 esiaks şeninde mi kayınpederinin adı 😊😊 gayet güzel olmuş sizin de canım , sağlıkla gelsin 🌺
esiaks melikee16 Daha evlenmeden oğlumuz olursa Çağrı koyarız demiştik. İbrahim’i sonradan eklemeye karar verdik. Evet kpederimin ismi 😊
melikee16 Smlaa isim meselesi zaten sıkıntı yaa. Ben kızım olsaydı Elif Asya koyacaktım. Bu aralar Mihra ismi de hosuma gidiyor. Düşünebilirsin 😊
Denizinanne Smlaa beren ismide güzel canım lavin ismi ilkte kulağa güzel geliyor ama benimde pek içime ısınmadı
Aysenrr20 Smlaa ben bu aralar Öykü, begüm, Zümra ve Miray isimlerine bayılıyorum. Anlamlarını pek bilmiyorum ama kulağıma çık hoş geliyor
melikee16 esiaks hayırlı olsun canım. Ben koymak istemiyordum ama sırf eşimi kırmamak için kabul ettim 😊
melikee16 Smlaa Mihra tek basına cok ağır ve güzel bence yine de sen bilirsin canım. Almila da güzel. Sen bilirsin 🥰