Armommy cahillesohbetikestim bir adet panda modelli silikon tabak aldım. Birde melanin alasım var bende onları beğeniyorum🤍
Sulte Armommy melamin tabak oneririm canim kasikta ucu silikonlu olanlar kolaylik oluyo bide uzun sapli al bence daha rahat
Armommy cahillesohbetikestim Bella masion markasında çok cici melamin var kase, çatal, kaşık, bardak ve tabak 189 tl