Arkadaşlar merhaba 1 seneyi aşkın süredir tırnak batması yaşıyorum 4 aylık hamileyim hamilelik döneminde işlem yapılıyor mu bilen yardımcı olabilir mi
Hamileyken tırnak çektiren veya tel uygulaması yaptıran var mı yardımcı olursanız çok sevinirim internette hiçbir bilgi yok bu konu ile ilgili