Merveilgaz yaa benimde 7+3 bugün bi heyecan sardı 2 martta 2 mm çıktı bebiş kalbini gördüm atışını dinlemedik ama çok küçük diye pcostum yumurtlamam geç oldu ama doktor senin orantılı gidiyor dedi yani geç değilmiş 2 mm diyince küçük geldii minnacıık 🫶🏻 bilen var mııı