36.haftamın içindeyim son üç ayım idrar yolu enfeksiyonumla geçti.tez doz antibiyotik ve normal antibiyorik verdi doktorum.hatta penisilime alerjim olduğu için düşük ml verdi ilacımı.hijyene,temizliğe, su içmeye çok önem veririm ama maalesef geçmedi.doğumuma da az kaldı yapacak bişi yok bu şekilde geçicek doğumdan sonra düzelir inşallah 🙏