Bende 11+3 deyim bende çok fena gaz sancıları yaşıyorum ve aşırı şişkinliğim oluyor. Ayaklarını sıcak tutmaya çalış. Yediklerin gazı tetikliyor gün içinde ne yediğinde gazının arttığını bulmaya Çalış. Ben et yediğim zaman daha fazla olduğunu farkettim.