isilcm Merhabalar 34. Hafta da hala ismimiz net değil, Larin, Alina, Umay Gibi isimlerde yoğunlaştık. Larin isminin yanına nasıl bir isim gider sizce?
Sahnedekimadam Larin ismini çok beğeniyorum , Larina da hoş değerlendirilebilir:) tek başına güzel bence
isilcm Sahnedekimadam larina biraz daha yabancıya kaçıyor diye karıştırmadım hiç babamız biraz klasikci zor ikna ediyorum :) ikinci isimde ada ela gibi düşünmüştüm ama gerekte yok gibi kararsızlık zor
Sahnedekimadam isilcm Ay bizimki de öyle adel ela istiyorum bende , ya da melina .. gavur ismi diyor 😄
isilcm Selin22 eskiden kullanılan gümüş para imiş. Bazı kaynaklara göre de ayakları yere sağlam basan olarak geçiyor. Kulağa söylenmesi hoş geldiği için ağır bir isim değil farklı o yuzden düşündüm bende ama anlam olarak bir fonksiyonu yok
Selin22 isilcm önemli olan senin içine sinmesi bence canım farklı ve gerçekten kibar bir isimmiş ilk defa duydum bende
Nesli-han55 Kızlar bende elizan Umay düşünüyorum sizede fikir olsun 🌸 elizanın anlamı da çok güzel uzaktan gelen ezan sesi demek 😇