AnnesiyimM53 ZmrtDilaa bu haftalarda aşağıda olması normal bebek büyüdükçe yukarı çıkacak canım kanaman var mı ?
_tuuggcce_ Ben genel olarak hep yattım. Şu anda da yatıyorum ama mecbur ev işi, yemek kalkılıyor. Ağır iş yapma, kendini zorlama. Mümkünse yat hep. Haftan küçük çıkabilir. Bende 15+0 şu an. Doktorum rahim büyüdükçe yukarı çıkar dedi