busrabrbr kesinlikle emzirme atleti 1 yıl olcak hala üstümde emzirme atleti iyiki almışım evde sütyen takmıyorum dişari çikarken emzirme sütyeni giyiyorum üstünede emzirme atleti giyiyorum ama kesin alın doğum sonrasıda cok rahat oluyor sezeryan yaptım ben emzirirken cok terliyor insan atlet belinizi sarıyor hem rahat edersiniz ikisinide alın bence emzirme atleti ve sütyen