Busra-10- 14 haftalık ikiz gebelik. Yemek boruma ateş atılmış gibi yanıyor var mı yaşayan? Neler yapıyorsunuz?
AyFa1608 Busra-10- sade soda, sakız, muz,elma, badem, süt, yoğurt bunlar iyi geliyor bide çok baharatlı çok yağlı şeyler tüketme
Arven-Umut Busra-10- oo bende. İkiz gebeydim valla geçmiyor. Buz yiyordum en son rahatlayayım diye ama soda en temizi 😊
yasminbal91 Busra-10- Hamileliğimin başından beri reflü yaşıyorum. Rennie kullanıyorum biraz rahatlatıyor. Hatta bu akşam rennie bitmiş ve aşırı derecede yanma var ılık süt içiyorum şuan biraz rahatlattı.
rumeyshaan haftaya girdim ikiz degil ama bende de yanma var cayir cayir hemde doktorum gaviscon verdi
Fatmacar-123 Bendede hazımsızlık var birde midemde sindirim sıkıntısı var yani öküz oturmuş gibi 😄 böyle hisseden varmı