Iremnurrmemis23 Kızlar 2 gündür bebeğim haraketli ama önceki gibi değil ara ara haraket ediyo kadar değil bide karnım taş gibi sizinde öyle oldumu hiç
Bade0022 Iremnurrmemis23 benimde öyleydi hatta ben panik bir olarak hastaneye diktim doktoru nts ye girdim hareketlendi normalmış iyice büyüdüğü için bu şekilde olması bide sertleşmeside pozisyon almaya çalışmasındanmış korkma yani
pamukprensesss Iremnurrmemis23 benimki 36 haftalık hiçbir zaman çok hareketli olmadı canım hep hafif naif naif hareketleri var. Genelde uzaninca hissediyorum onu da
Bade0022 Iremnurrmemis23 evet benimde pelvik kemiklerim ağrıdı yürüyemedim kafasını dayamış oraya dedi
Gns-gur Iremnurrmemis23 korkma o yüzden bazen pozisyonda değiştiriyorlar hiç olmazsa Allah korusun o zaman tedirgin olun demişti doktor
pamukprensesss Iremnurrmemis23 evet sanırım ama anne yüreği hareket etmeyince ister istemez korkuyoruz 🥰