Hamileanne Kızlar ıslaklık hissediyorum bu gün afedersiniz bildiğiniz idrar gibi su bu haftada gelmesi mümkün mü? Sabah hastaneye gittim bişeyi yoktu herşey yokundaydı
Nezosikra Hamileanne ben 14 haftalık düşük yaptım kuzum direk suyum patladı yatak ıslanmıştı o haftalarda bebeğin suyu oluyor yani ama senin ki akintirdir muhtemel bazen benimde çok yoğun geliyor ıslaklık hissediyorum yani şuan tekrar 14 haftalık hamileyim
en_guzel_emanetlerim Hamileanne sürekli gelmeye sızıntı şeklinde devam etmiyorsa akıntıdır benim 17 18 haftada su gelişi ve aktif kanamayla yatisim yapıldı 22 23 haftalık olduk yeni taburcu oldum su gelişi testle ve ultrasonla belli oluyor ihmal etmeyin doktora basvurun
Rabia04_09 Hamileanne akıntı bazen su şekilde olabiliyor bende de öyle olmuştu ilk haftalarda biraz daha yoğun oluyor ama sonradan normale dönüyor suyunuzun gelmesi için aşırı yoğun olması lazım
Meray29 Hamileanne 32 haftaligim suyum gelmiş ben akıntı sanmıştım küçük küçük sızıntı şeklinde olduğu için dikkat edin takip edin derim ben