Ya kızlar benim akşamları mide bulantım o kadar artıyor ki, günde iki kez dr prilam kullanıyorum gaviscon felan banamısın demiyor ya akşam oluyor resmen hayattan kopuyorum bulantıdan. Gündüz mide bulantısı olanı çok duydum da akşam olan varmı ya.. resmen akşamlarım zehir oluyor ya :(