Anneada 39+4 haftaligim kizlar sabah adet sancim vardi bel agrisi ile uyandim aksam saat 5 civari nisanim geldi ve sancim biraz artti . Simdi 2 cm acilma var sadece ve ara ara gelen sancilarla yatisim yapildi. Dualarinizi eksik etmeyin .
Rakibeozturk Anneada inşallah sağ Salim tek nefeste bebeğini kucağına alırsın bizimki de gelmek üzere her an gelicek Allah’ın izniyle beklemedeyiz sancılarımızla ağrılarımızla 🥰
Sezenn_ Anneada Dualarım sizinle 🐣🫶🏻İnşallah ağrısız sancısız bi doğum olur sağlıcakla kavurşursunuz bebeğinize 🥰
Anneada Rakibeozturk ay bi anda basliyor bende gelmiycek pasanin keyfi yerinde diyodum 🙈 tûm bekleyenlerim Rabbim yardimcisi olsun sizin de bizimde insallah 🙈