NilAsel [silindi] benimde aynı şekilde özellikle ucunun çevresi biraz kabardı kaşıntı ve şişlik arttı daha 11. Haftadayken🙄
[silindi] NilAsel şişmesi normal süt kanalları oluşuyor.. kaşıntı çok canımı yakıyor 37 haftalığım bu arada 🙂
Agg0207 Ben deli oluyodum kaşıntıdan gögüs ucu çevresi kabuk kabuk olmuştu benim lansinoh aldım eczaneden ve onu kullandım çok faydasını gördüm