Bence her ay yok ovülasyon yok erken gebelik testi vs diye kendinizi strese sokmayın, hamilelik düşüncesiyle cinselliğe yaklaşmayın tüm bunlar sizi gereksiz strese sokar hiç gerek yok , hatta ilk 1 sene olmaması çok normal düşüncesiyle yaklaşın hep ki kendinizi her ay elinizde testle acaba çocuk olmuyor gibi negatif düşüncelerde bulmayın 😊