Ciglipaf_ https://www.hizliresim.com/gtqe5f4 Adet döngüm 28/31 gün arası sürüyor tam 28 değil normalde 28 güne hesaplı olunca perşembe adet günüm ama 2 gün falan gecikme yaşayabiliyorum. Dün sabah erken gebelik testi yapmıştım ama negatif çıkmıştı az önce normal kader testi yaptım böyle oldu. Sizce ne anlamalıyım?
bebitomom Ciglipaf_ sabah ilk idrar kesin sonuç veriyor diyorlar ama bence baya koyu çizgi sağlık ocağına test verin
benaslindayohum Ciglipaf_ sağlık ocağına gitmeni ve kan vermeni tavsiye ederim resmn sana cee eee demiş 😁
Ciglipaf_ Merve4305 dün erken gebelik testi negatif çıkıp bu akşam böyle çıkınca aklım karıştı benim de beklenen adet günüm tam belli değil ya ⅔ gün oynuyor bir kaç gün gecikince vereyim kan en iyisi şimdi kana gidip hayal kırıklığı yaşamayayım
Forever Ciglipaf_ reglin kaç gün oldu gecikeli bende hemen adetimin 4-5 günü yaptım çıkmadı 6-7 de çıktı hatta üzerinden 4-5 gün daha ekstra geçerse daha doğru olur canım
Ciglipaf_ bebitomom aile hekimliği beta değerine bakıyor mu? Bilmiyordum da öyleyse hastaneyle hiç uğraşmayayım
bebitomom Ciglipaf_ bakıyor tabi ki sabah erken gidin zaten direk yeni gebelik kaydı açıp tüm değerlerinize bakıyorlar