Arkadaşlar merhaba öncelikle ben adetim geçmeden test yaptım çok şükür evdekı testte ve kan değerim de gebelık çıktı. Adetimi beklemeden yaptım testi değerim düşük çıktığı ıcın doktor kımyasal yada sağlıklı olmayabılır dedi. Üç gün sonra degerım normal değere döndü şu an en son adet tarıhıme ve kan değerime göre dört haftalık hamıleyım. Değerim adetin gecıkmesını beklemeden 35,75 çıkmıştı sımdı degerım 250 sızce nasıl kanamam yok sadece göğüs ağrım ve kaşık ağrım var