isracelik merhaba Çiğli eğitim ve araştırma hastanesie gidiyorum bende ilk Nuray Alır diye bir doktora gitmiştim, 9haftalıktım o zaman. 3 hafta sonra tekrar gittiğimde Havvagül Ohan’a gittim. Bir sıkıntı olmadı. Çok da memnun kaldım. Çok yoğun bir kadın zaten ve çok ilgili.