Elifkskl canım merhaba ben bu gece şiddetli ağrı sebebi ile gitmek zorunda kaldım acile normal de yarın gidecektim çok şükür keseyi gördük hatta bebeği bile gördü doktor ve şuan hiç bir sıkıntı yok dedi ağrılar içinde bol bol su iç ve yat dedi inşallah sende göreceksin merak etme dua edeceğim senin için