Arkadaşlar 22+2 deyim şiddetli bi kasik ağrısı var inanın çok zor dayanıyorum. Haftasonu yorucu geçti misafirler falan. Bide oğlum var 23 aylık gündüzleri onunla yoruluyorum falan acaba çok ayakta durduğum için mı bilemedim ya. Magnezyum kalsiyum ilaçlarımı içiyorum bu arada.