Dün sezeryan oldum bebeğimin kalp atışları hızlı olduğu için 37+4 aniden oldum spinal oldum kokuma yapılan iğne ile belime yapılan iğne aynı acıyı verdi yani hiç acımadı 5 dk da bebeği çıkardılar 15 dk sonrada beni çıkardılar bebeğimi yoğun bakıma aldılar kalp hızından dolayı kalacak biraz odaya çıktığımda hiç bişey hissetmedim uyuşuk olduğum için sadece ilk kalkışta biraz zorlandım normal olarak herkes gibi bugün taburcu olucam yavaş yavaş yürüyorum 4 kez kalkıp yürüdüm dünden beri yürüdükçe açılıyosun hatta eve gidince 5 kat çıkacam daha asansörsüz evimiz 😂