18 haftalik hamileyken benimde kanamam oldu progestan kullandim düşük tehlikesi var dedi 19. Haftamdayim kanamam durdu kahverengi lekelenmelerim de durdu yarın başka doktora gideceğim bakalım bebeğin eşi de rahim agzina yakındı başına gelen varmi yatıp dinleniyorum sürekli iş yapmıyorum hiç bi şekilde kalkmıyorum lavoba hariç inşallah bisey çıkmaz iyi düşünelim iyi olsun kızlar inşallah 😘🥹