Ezginr05 Kızlar merhaba 7+4 üm daha kalp atışlarını duymak için gitmedik gidemedik.. düşük riskim var çoook az kahverengi akıntılarım oluyor eğilip kalkınca ve çok korkuyorum. Progestan kullanıyorum sabah akşam. Aynı şeyleri yaşayan varmı..?
Agg0207 Ezginr05 bende günde 3 kez kullanıyorum benimde hergun değil ama ara ara kahverengi lekem oluyo düşük tehlikesi demedi doktor çoğu kadında olur normal dedi ama çok mu yoğun oluyor sizin
Melekozge Ezginr05 benimde var bugün başladı 7+2 gunlugum kalp atışını henüz duymadik size birşey sormak istiyorum progesteron hormonu değerinizr bakıldı mi kaçtı acaba degeriniz
Ezginr05 Hayır bakılmadı kanamayla gittim sirek iğne ve ilaca başlandı. Ara ara tekrar lekelenme geliyor cmrtesi kontrolum var
Agg0207 Ezginr05 inşallah birşey olmaz içinizi ferah tutun benim birde 4 yaşında kızım var hiç dinlenme firsatimda olmuyor hep iş halindeyim ara ara geliyor bendede ama kafama takmamaya çalışıyorum