Ne kadar kafaya takarsanız o kadar olmaz gebelik. Kafanızı başka şeylerle meşgul edin. Hamileliği çıkarın aklınızdan. Gün aşırı ilişki olsun hiç bir sağlık sorunu olmazsa o zaman gelir bebiş. Arkadaşım 1 buçuk yıl uğraştı her ay adete günler kala testler yaptı. En son olmuyorsa olmuyor herkesin çocuğu olacak diye bir şey yok dedi. O an hamilelik bebek kelimesini kullanmadı bile hamile olduğunu öğrendi. Stres çok etkiliyor ne kadar yapmıyorum desende aklının bir köşesinde olması seni yıpratır