gizemcivil kuzum klomen türevi olan letu tedavisi aldım ve bir kere de çatlatma iğnesi oldum. Bu ilaçve türevleri çok uzun kullanılmadığı için bundan sonrasında bunu kullanmam doğru olmazmış. Ha aşılama veya tüp bebeğe geçiş için önerebilirlerdi evet. Önceki doktorum letu bitimi aşılama ya da tüp bebek kararını vermemi anlatmıştı ama o da çok yüksek bir mertebede Dr olmadığı için ben emin olamadım