Kizlar oğlumda hiç ilaç icememistom normalde de ilaç yutamama problemim var. Oğlumda hiç kusma mide bulantım olmamasına rağmen ilaç yüzünden hep istifra ediyordum. Bu geneligimde 13 haftaligim ilaç kullanmayı düşünmüyorum. Çok şükür ilk çocuğum çok sağlıklı doğdu bende saglikliyim sizde doğru mu yapıyorum