YgzAlp2536 Merhabalar, ben 24 ocakta kürtaj oldum. Ama adet olmadım. kürtaj olup kaç sonrasında adet gördünüz. Benimle paylaşır mısınz. Hipotroid çıktı. Çok stresliyim
FatmaAselinAnnesi_60 YgzAlp2536 bn de 15. Gün sürmüştü kanama ve 47.gün adet olmadım doktora gittim yumurta tembelliği olmuş ve duphaston kullandım onunla düzene giriyordu
lasi canım kürtaj oldugun gün kanaman olması lazım ve ilk adet tarihin o gün başlıyor. kürtajdan sonra kanaman olması lazım adet gibi
YgzAlp2536 lasi evet 24 ocakta oldum kürtaj ve 10 gün sürdü o kanama. Daha sonra adet olmadım. 40 günü geçti böyle oln var mı merk ediyorum.
xbebegimx YgzAlp2536 normal canim benim 50 gunu bulmustu doktor da oyle demisti zaten 2 ay olmaman normal diye. Cok gecmis olsun😞
1mucize YgzAlp2536 tesekkür ederim canım sizede çok geçmiş olsun rabbim kucağınızı boş bırakmasın.. en yakın zamanda mutlu haberlerle inşallah. 🤲🏻
YgzAlp2536 FatmaAselinAnnesi_60 o zaman gidip bakılıym bi anoormallk var sanki hayırlısı olsun inşallah