Güzeller selamlar. Geçen hafta detaylı usgmiz vardı pazartesi günü. 5 saat sıra bekleyince (sözde ozele gittim araştırma Hastanesi’nde) bebiş uyumuştu ve acikmisti :) çoğu şeyi gördü ancak mesane,miğde ve safra kesesini görmedi bugüne sıra verdi. Bu arada salı günü de kendi doktoruma gittim özel takipliyim dosyamı gösterdim sonra kendi bakınca ben üçünü de goruyorum canını sıkma ama yine de git dedi. Bugün gittim safra kesesi ve mesaneyi gördü mideyi yine görmedi dedi pozisyonu uygun değil yada aç olduğun için (yine iki saat bekledim) gelişmemiş de olabilir dedi kafam çok karıştı karşılaşan var mı ? Bir ay sonra yine gelirsin dedi :/